Friday, January 29, 2010

emo jap~


masa cuti
paling tak suka bila orang tanya
"ko mesti dah siap homework, assignment & dah study kan?"

ok, im asking u back
more on asking myself actually
mana kau tahu
kau nampak ke aku buat homework?
siapa yang pandai-pandai cakap macam tu?

lagi satu situasi yang lebih kurang la
bila orang cakap
"ko takpe tak yah study. ko dah pandai"
dushhhhhhh~

adoiiiiiiiiiiiiiii
sesungguhnya aku sama je macam orang lain
malas gak macam orang lain
masalahnya, kalau pandai tapi malas lama-lama bodoh jugak kan?

ok, alhamdulillah dengan apa yang Tuhan kasi
ada yang cakap aku cepat tangkap bila belajar
sebenarnya aku tak nampak plak macam tu
sama je, kena ulang banyak kali jugak
kena buat homework jugak
kena baca banyak kali jugak baru faham
tapi Tuhan tu maha adil
ada jugak kekurangan yang dia kasi
aku sangat lah lembap bab-bab menghafal
nampak tulisan banyak-banyak
huaaaaaaaaaaaaaa!
macam dah end of the world
heeeeeeeee

my point sebenarnya
jangan lah mengampu terlebih-lebih
aku lagi suka kalau orang cakap aku bodoh
sebab at least aku sedar
bila orang cakap kita pandai
nak kontrol riak tu dah satu hal
pastu mula la ada perasaan malas tu sebab dah rasa diri tu bagus

patutlah kalau kita nak puji orang
kita kena puji kat belakang dia kan :)

haha! ok dah habis emo
mahu masak spageti pulak, si buncit dah lapar :)
weeeeeeeeeeeeee~


**hari ni belum ada mood nak buka buku! huaaa, panas nya cuaca!! hehh, ada kena mengena ke.. ada la tu kot. heeeee :P


::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...