Sunday, April 18, 2010

shopping~


hari ni saya gembira!
sebab saya shopping!


a handbag
a pair of wedges
& a flat sandal!


huaaaaaa!


ok
esok saya makan maggie!
dan maybe sebulan akan datang!
uhhhhh~







nak kongsi something
saya baca satu magazine ni
horoskop for taurus
tak percaya pun
tapi macam betul
hahahaha~




"anda enggan melakukan perkara atau tanggungjawab yg seharusnya menjadi kewajipan lantaran sifat malas yg tidak bertempat @ beralasan. (memang! saya sangat malas & tak de perasaan nak praktikal. malas!) Tekad dan sasaran antara pembangkit semangat anda kembali! (heeee, sebab dah ada handbag baru! semangat la ni :P)
kewangan: Berwaspada ketika membuat simpanan wang (amaran! tula, sape suh shopping tak ingat dunia! adoiiii~)
cinta: nampaknya si dia sedang memerhatikan anda dalam diam" (erm, opssssssssieeee~)








p/s: tak sabar nak g praktikal! :))





::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...