Wednesday, August 18, 2010

conteng dinding~




pernah dengar tak?
kita akan kenal kawan yg sebenar2 bila kita susah

& saya nak beritahu
yg saya dah kenal pasti mereka
:)

saya akan menjadi gila
start hari ni
sampai 3hb september
harap maklum

segala bentuk emosi
sila abaikan
:)

owh, btw
saya rasa Mr Neo dah nak dapat bonus
sebab dia offer saya shopping!
wee~

there's a good news
at least!

tekanan dan bebanan
selamat datang
dan sila behave
ok!

mahu menconteng lagi

.
.
.
.
.

saya tak tahu kenapa saya perlu letak ini
motif?
-tiada-
-none-



eh, suka hati la ni blog aku


ok
hari ni saya gila
trimas~



p/s: hari ni saya ajak dia kahwin lagi, tapi dia tak layan saya. nasib baik! fuhhhh~





::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...