Thursday, October 28, 2010

"who knows ur future"


saya teringat seorang rakan
dalam kata lain
saya rindu dia

terus menaip di hp
sekadar mengucapkan good luck
utk exam yg bakal menjelma

& saya mendapat perkhabaran
dia dah kerja
in a firm
(tak faham macamana boleh kerja
at the same time ada 4 paper final for this sem
tapi saya memang kenal dia memang sebagai lain dr yg lain
jadi saya abaikan terus persoalan itu)
:)


but honestly
i'm very proud
seperti dia sedang menunaikan janji2 yg pernah diucapkan
dan saya tahu
dia sedang membuktikan sesuatu


teruskan perjuangan anda
i know you are my silent reader
& i know you know who you are
:)



saya tujukan ini khas utk anda
-WMSWD-


good luck!


::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...