Wednesday, November 24, 2010

holiday #1


semua orang ada aktiviti masa cuti kan
aku pun nak buat lah!

walaupun tiada aktiviti pun sebenarnya
melainkan
main tekan2 remote tv
(siapa pernah main? best kan)
main tekan2 huruf
(yg ni siapa tak pernah main, tipulah!)
& main guling2 atas katil

best wooo!!!


sekarang dah pukul 1.30am
call en BF tak angkat
dah tidur la tu
call org lain?
nak mati kena maki?
dgn en BF takpe la
dia tak angkat, dia yg kena maki
opssss!
:)

sejak dua menjak duduk rumah ni
aku dah kena sindrom tidur lewat
bangun lewat
korang kena tak?
dah jumpa doktor
tapi doktor tak de ubat
camana?
tidur jela kan



menarik tak cuti aku?
best kan!

HAPPY HOLIDAY!!!



p/s: hols must do list tu, satu apa pun belum buat. best tak cuti aku???


::more in future::

4 comments:

  1. jeles bole, mahu jangan.

    p/s: blaja buat puding eskem.haha

    ReplyDelete
  2. kalau buat, nak kena wat 1 adunan.

    banyak tu, siapa nak mkn?

    pos pergi rumah ko, mahu?

    hahahaha! :)

    ReplyDelete
  3. jual ah.

    letak kat kedai ke.

    post kt aku kang basi lak. jauh weh!

    haha.

    ReplyDelete
  4. ada orang nak beli ke?

    kalau secantik yg mak aku buat takpe la jugak

    ni rupa pun takde, siapa2 pun tak selera tgk!

    hahaha.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...