Friday, December 3, 2010

holiday #3

setelah tiap2 hari duk mengeluh
"bosan ma"
"ma, kakak bosan"
akhirnya
saya dibawa pergi bercuti!
Cameron Highland
weee :D

baru berkesempatan nak upload sebenarnya
sebab dalam perjalanan balik bercuti ni
dapat berita adik kena demam campak tu
so emosi sedikit terumbang-ambing

alhamdulillah
sekarang dia dah recover
tunggu biji2 tu kering je


cuti2 kali ni special sikit
bagi aku lah
sebab?



jeng jeng jeng


ni lah kenderaan kami
special kan
yelah
tol & hotel tak perlu bayar
beli barang semua dapat diskaun
nak berhenti tengah2 jalan takde org nak marah
nak masuk jalan yg sehala boleh tahan kereta lain bagi laluan kat kami
& paling best
rasa cam naik jet peribadi je
sebab asal berhanti je mana2 semua org pandang
rasa cam artis jap la
kihkihkih
:D


ok lah
ni saya hidangkan kalian dgn gambar2 konon2 cun saya nih
wakakakaka
:D







owh
gambar banyak terpaksa di scan
banyak yg infected by virus gemuk melampau
biasa lah kan
:P

& ini adalah ahli2 rombongan saya!
mereka sgt fun!
walaupun mereka semua adalah mak org

owh, kami konvoi satu van satu kereta
van tak muat seramai nih
hee :D






tadaaaaa

saya rasa saya nampak sgt happy dalam gambar nih
kerang busuk yg amat tuh!
yelah dah org sudi bawa saya bercuti kan
siapa tak happy
:))


ok lah
sekian dulu
nanti saya upload gambar2 lain ye
tata
:)



::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...