Sunday, February 27, 2011

free shopping day!


hajat asal cuma mahu menemani si adik perempuan
membeli belah menghabiskan duit gajinya
dan tiba2 si ibu bungkuskan bubur pulut hitam utk si boyfriend
jadi perlu lah hantar pesanan nya dulu

tapi tidak ku sangka
sebagai balasan bubur pulut hitam ni
aku dapat duit tunai!
aduiiiiiiii~
hajat utk menjadi peneman
tiba2 bertukar jadi 'pengshopping'

hati nya???
memang berlagu riang lah!


jadi sesi shopping bersama adik
menjadi sangat seronok & teruja
huahhhhhhhh~!


sayang kamu lebih lah Mr Neo!
bila cakap macam ni kat tuan punya badan, mesti dia akan balas "hm, dah tahu dah". nampak sgt ke aku ni kemataduitannya? kuikuikui :D



& di akhir sesi kami membeli belah
adik belanja minum pulak!
dia cakap dia dah lama kempunan nak minum air ni
aku pulak tak tahu langsung wujudnya benda alah ni
malu sebenarnya sebab ketinggalan zaman!



korang mesti dah tahu benda ni kan?
malu nye saya lambat
**blush**

tapi macam2 mana pun
air dia memang superb!
harga pun not bad
& paling terbaik
it's 'black pearl'

owh, for my 1st trial, I've chosen Vanilla Oreo Blog with Black Pearl
harga dia RM4.10
& it's taste seriously amazing!!!
erm, saya penggemar vanilla ye harap maklum bagi yg tak sama pendapat
murah kan kan kan?


btw, minus the service part
it's almost perfect la~



korang2 yang sama macam aku
baru tahu kewujudan benda alah ni
jom tengok dia punya website
klik sini


p/s: lepas ni dah ada benda menarik nak pergi kuantan parade! :)


::more in future::

1 comment:

  1. eh..ak pun suke giler coolblog 2

    aku paling suke part jeli2 dia yg kenyal2 tue.,,hee

    selama nie ak tak tau pun nama dia apa sbb akak ak yg selalu beli..selalu pnggil blup2 je..sekali arutue nak beli kat KP terkial2 gak ak..huahah

    nak g KP ajak sy yer :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...