Monday, May 16, 2011

kamu~


manusia ni senang je berubah
kadang2 tanpa kehadiran sesiapa dalam hidup dia
tanpa apa2 perubahan drastik dalam hidup
& boleh juga tanpa apa2 sebab
bangun tidur
tup tup
dia dah berubah jadi orang lain


saya tahu saya juga berubah
tambah2 lagi
saya ni seorang yg senang berubah ikut suasana
bergantung pada siapa sekeliling saya


tapi perlu ke kamu buat macam tu?
layan saya macam saya ni halimunan
langsung tak pedulikan saya


saya sangat kecil hati dgn kamu
seolah-olah perubahan saya suatu malapetaka bagi kamu
terus kamu tinggalkan saya
pergi bersama-sama yg lain
mungkin cuba membuktikan kamu boleh hidup tanpa saya


sesungguhnya saya pernah cuba tak pedulikan kamu
tapi tak berdaya
kamu pernah menjadi orang yg paling saya sayang
kamu pernah jadi tempat saya luahkan segala-galanya


akhir kata buat kamu
saya sayang kamu
tapi sikap kamu yg tak boleh terima perubahan
buatkan saya sangat2 kecil hati

percayalah
you're not the one who get hurt by me
you make me hurt too
T_T




::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...