Saturday, March 20, 2010

moments~


tiba-tiba nak tukar theme
tiba-tiba nak tgk gambar2
dan tiba-tiba rasa nak upload
:)


gambar2 dari first year
sampai la sekarang ni
dah 3rd year
:))

percaya tak gambar ni bertarikh 18/07/2007
gila freshie time nih!!!

1st gambar beramai-ramai
i guess :)
sangat super junior kan???

ni plak rasanya one of the moment yg mula2 nak kuar tgk bndar kuantan
korang la, bukan aku
heeeee :P

hahahaha :))
ni masa semua orang skema
gap antara kelas tak balik mahallah
stay back kat musolla
sekarang??
pantang!
ada gap je tidur
huahahahahaha~

helmi sorang je brother
sian dia time nih...

our 2nd year :)
bila nak buat lagi?

ok, this one dah 3rd year
semua dah tunjuk taring
huahahaha~

pantang ada masa
asyik nak berpoya-poya je
:P

and those are our recent activities
::panching::

sunrise
::teluk chempedak::

melompat lebih tinggi

tengok??
berpoya-poya lagi
padahal esok hari nya aku ada presentation kot

dan di mana ada kamera
di situ ada kami
:))

the latest one
::panorama::














tengok lah muka masing2
apa perubahan dalam 3 tahun ni
hahahahaha :P



thanks guys!!!
for these few recent years
dari seskema-skema saya
sehingga ke sesetan-setan saya
weeee~


p/s: bila lagi sesi bergambar seterusnya eh? heeeeee :D


::more in future::

2 comments:

  1. weh, mana butang "like very much"?


    aku nk tekan byk2 kali dowh~

    ReplyDelete
  2. hahaha :))
    ada lagi satu gambar aku lupa nak masuk.

    masa first time pergi tc beramai2 tu~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...