Saturday, March 20, 2010

my day~


bangun pagi seperti biasa
setelah 12 jam tidur
hua! sesungguhnya katil, bantal dan bilik sendiri
memang terbaik
tiada tandingan

bergerak ke UIA jam 130pm
sebab ada kelas jam 230pm

dalam kelas OB
kami 1st group yang present hari ni
dr zainurin cakap kami kurang creativity
yela
what do u expect?
kami 3 orang
group lain semua 6-7 orang

habis kelas
gerak ke ECM
adik perempuan nak makan Big Apple
(dalam operasi menjadi kakak yg baik la konon)

ok, bermula operasi cari parking!
parking free x de
masuk parking berbayar
bila dah masuk
"parking full"
what the ????

so, keluar balik
pusing punya pusing
ada la 4 kali kot
full jugak!
arghhhh!
asal hari ni orang kuantan semua jakun dgn ECM???
aku nak singgah kejap je pun!!!

balik dgn tangan kosong
balik dgn hati yg membara
balik dgn marah yg meruap-ruap

atas jalan pulak
banyak gila kereta
dan banyak kali aku kena emergency break
dek pemandu2 yg suka main selit2
macam pelesit
da la kereta tgh banyak weh
behave la!!!

singgah stesen minyak
isi minyak full tank
dah siap, masuk kiosk pulak
tiba-tiba rasa nak beli sesuatu

setelah memilih perasa yg berkenan
terus ke kaunter
ada seorang budak perempuan di situ
yg jaga cashier

aku hulur duit
dia tanya
"hujan2 pun makan aiskrim kak?"
aku dgn selamba n muka tak bersalah
"aah, sebab tengah marah"
aku tgk muka dia
muka terkejut + tak percaya
sebab time tu aku tgh senyum kot
aku sambung
"nak sejukkan hati, makanlah aiskrim"
pastu kami dua2 gelak
macam dah lama kenal pulak

aku menikmati setiap inci aiskrim tu
serius tak tipu
aiskrim sgt membantu
tiba2 mood dtg balik
dah tak marah2 lagi dah
makan sambil menyanyi2 ikut radio
dan setiap kali berhanti di traffic light
semua org pandang pelik
yela, makan aiskrim masa hujan???
hahahaha
peduli apa kan

sampai rumah
setelah menukar pakaian
setelah mencabut mata palsu
what else?
MAKAN time!!!

sgt nikmat
sup sayur + ayam goreng kunyit
sgt simple, tapi sgt sedap ok

kesimpulannya?
hari ni hari makan sedunia
yeayy!!! :)

saya tahu saya dah gemuk
saya pulak dikelilingi kawan2 yg kurus
best friend sy yg sorang tu pun kurus gak
tapi sy peduli apa
yg penting sy senang hati
(ok la, sy tahu sy kena kurangkan makan)
(tapi nanti2 la boleh? heeeeeee)


p/s: sy balik rumah tanpa bawa balik 1 pun buku dan tanpa rasa bersalah ye. sebab sy malas nak study. titik.

kalau lah ada lagi seminggu before exam, just untuk tidur
huaaaaaaaaaa!!!


::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...