Thursday, December 9, 2010

birthday #1

azam baru mulai bulan disember 2010
nak buat 1 entri hari jadi khas utk setiap kawan2, keluarga & sesiapa saja
:)

jadi yg bernasib baik menjadi orang pertama adalah
jeng jeng jeng

SHAFIKAH NADIRAH!!!



my dear lil sis,
selamat berumur 17 tahun
selamat menjadi org dewasa
& selamat meninggalkan alam persekolahan

walaupun kamu busuk
kamu kurang comel dari saya
dan kamu kurang rajin dari saya
cuma kamu innocent lebih dari saya lah
& kamu lebih banyak skandal lelaki dari saya
tapi kamu tetap adik perempuan tersayang saya!

sedih kamu juga sedih saya
gembira kamu juga gembira saya
saya sayang kamu
I heart you soo much ok
:)


walaupun kakak mu yg satu ni kuat buli
suka suruh kamu basuh pinggan
angkat kain & lain2
tapi bila nak tidur kamu tetap datang tidur bilik saya kan :P


selamat bercuti
& selamat 'menghadapi' mama & abah
& selamat menjadi geng saya membuat bising di rumah!
yeeeehaaaaaa
:)



HAPPY 17 dear!
may Allah bless you
& may your life full with happiness & sunshine



::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...