Thursday, December 9, 2010

birthday #2

kebetulan
birthday yg seorang ni pun sama dgn birthday my sis
so masa my sis lahir, dia dah umur 6 tahun
heee :P

so, this is an entry for you my dear

NURUL ATHIRAH IBRAHIM


aku mula kenal dia sejak masuk IIUM kuantan
dia roomate salah sorang kawan yg aku rapat dari matrik
mula2 kenal dia, dia macam dah ada geng sendiri
so kami diam je, tak bertegur sapa
sekadar berbalas senyum

ntah la macam mana
kami start buat conversation
kami start gelak sama2
we start doing things together
kami kelas pun sama2


dia ni kan
suka sangat gelak
kalau dalam sehari tak dengar gelak dia
macam tak sah je
macam ada tak kena je dgn dia
kadang2 kami gelak bukan sebab satu2 cerita tu
tapi sebab the way she laugh
panjanggggggg sangat gelak dia
once dah gelak, susa nak hentikan dia
hee :D


dulu masa tak rapat dgn dia
kalau pandang dia
mesti terdetik
'dia ni happy je memanjang'

tapi bila dah rapat
saya tahu
dia seorang yg sensitif
di sebalik hilai tawa dia
kadang2 dia pun terasa dgn sekeliling

dulu dia selalu malu nak cerita pasal bf dia
padahal bf dia hensem kot (opsssss!)
saya jeles gila masa tu

tapi sekarang?
taknak la cakap
nanti dia malu
:P


dia ni kan
rajin sgt2 melayan kawan2 dia
bila saya bosan
saya pergi kacau dia
walaupun esok tu dia ada kuiz ke, exam ke
dia layan jugak
sampai mata dia lebam pun dia still layan
walaupun masa tu kepala dia da tersengguk2 tahan ngantuk
tapi mulut dia masih bleh bercakap
hebat kan dia
:)


dia selalu jadi penghibur suasana
dia sangat ramah
percaya lah cakap saya

saya sangat jeles dgn kulit muka dia
sebab sgt bersih
rasa macam nak tukar kulit muka je dgn dia
boleh tak tirah?
:P


& yg paling best
dia ni sangat flirty!
haaaaa, betul ni, tak tipu
dia la rakan cuci mata saya
mata kami tak boleh berhenti scanning lelaki2 hensem
walaupun kami ni dah berpunya
kihkihkih


utk kamu
selamat hari lahir
semoga segala yg diimpikan dapat dicapai
& semoga kamu dilimpahi rahmatNya

saya sayang kamu
our friendship is one of the most beautiful thing happen at me
thanks for the kindness, patience & happiness you gave to me
you are the sunshine that create most memorable & fabulous moment in my life
:)



p/s: sebak plak tiba2 :(

::more in future::

4 comments:

  1. wah!!!terharunya..serius terharu :')

    thanx damn much dear

    abis sume terbongkar rahsia saya..malu..auwwww..hahah~~~


    p/s : L.O.V.E kamu juga :))

    ReplyDelete
  2. pehal aku pun sebak jugak nih?



    *sambil menghembus hingus*

    ReplyDelete
  3. aku habis tulis entri ni pun aku sebak

    nyaris nak nangis je, huu :)

    tirah, belum semua tu.. :P

    ReplyDelete
  4. wah..baru sy kenal tirah yg sebenarnye...sblm ni pun sy cume berbalas2 senyum sahaja...salam perkenalan tirah!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...