Sunday, December 5, 2010

holiday #5

cuti & rumah
part yg paling best
boleh buat apa2 pun sesuka hati
part yg kureng best
bosannya duk sorang!!!


ok lah
sejak balik dari cameron nih
this is my lunch
:)


aku namakan dia
chicken coleslaw
hahahaha!
suka hati aku je kan


bahan2 mentah yg diperlukan

kobis (hijau+ungu) & carrot

part ni yg leceh sikit
sebab nak potong halus2 camni

then
nak elakkan muak
makan sayur semata2 memang akan muak kan?
:P
aku pun dgn sesuka hati
tambah popcorn chicken sikit
pun potong kecil2

campurkan bahan kat atas tu dgn yg nih

then gaulkan dgn mayonis or thousand island
or ape2 je yg kalian suka sebagai perisa


as for me
oleh sebab aku nih tak boleh hidup tanpa sos
so these are my suggestion based on my appetite
:)


senang bangat kan?
tak yah ajar pun konfom semua org tahu camana nak buat nih
:)


tadaaaaaa


jemput makan semua
:))



p/s: sila jgn tertipu, ini bukan makanan diet. i'm not in diet.
hari yg mak saya tak kerja, saya boleh makan nasi sampai 3 kali sehari ye.
harap maklum
:0


::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...