Sunday, December 5, 2010

sama nama~


ini bukti betapa hilang akal nya aku
tak tahu nak buat apa dah dgn internet nih
saja gatal2 nak search kat google nama sendiri
kihkihkih
:D

end up
sangat terkejut!
sebab ada lagi 2 orang nama sama dgn aku!


kenapa nak kecoh sgt?
yela
selama ni nama syazwani tu memang teramat sgt lah ramai kan
nama najihah tu pun tak yah cakap la
tapi
syazwani najihah?


rasanya last few months pun aku ada search macam ni
aku sorang je
ini dah bertambah
bukan sorang tapi dua!
huaaahhhh~


nampaknya dah ramai yg sekreatif ibu & bapa saya
:D

nevermind lah
i am my own syazwani najihah
yeeeehaaa :))


p/s: tu baru dlm fb, realiti nya? maybe lagi ramai. kan?


:P


::more in future::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...